Kategorije

Proizvođači

Vijesti

Garancija - zam. toneri i tinte

Na zamjenske tonere i tinte koje ste kupili kod nas imate garanciju u smislu neispravnog ispisa;  ako se dogodi neispravan ispis - zamjenit ćemo tintu / toner drugim ili dati povrat novca. …

Cookies - važna obavijest

IQcentar.hr koristi kolačiće (eng. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnost i prikaza sustava oglašavanja. …

0800 broj - radi :)

Besplatni broj telefona 0800-0801   > linija je otvorena za pozive korisnika fiksne telefonije i mobilnih mreža :-)   …

IQ Centar Mobile

Svim korisnicima iOS, Android, WP7, RIM i Symbian mobilnih platformi omogućen je pristup …

Reklamacije - povrati robe

 
 
 
Postupak reklamacija i povrata robe
 
 
 
Zakoni postoje da štite građane i poduzetnike od nepoštenih namjera, a Zagria d.o.o. kao vlasnik Internet trgovine "IQ centar" u potpunosti poštuje Zakon o zaštiti potrošača i zakone Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača  pri kupnji proizvoda i usluga, a za koje je izvršena narudžba i uplata. 
 
Krenimo redom.
 
 
 
PREGLED PAKETA
Trudimo se sve pakete zaštiti sigurnosnim najlonima, odnosno upakirati u veće kutije, no svejedno prilikom preuzimanja pošiljke obavezno provjerite ima li paket oštećenja. To je bitno i radi Vas i radi nas iz razloga što može doći do oštećenja tokom transporta. Morate znati da ukoliko potpišete prijevoznicu smatra se kako ste pregledali i dobili ispravan uređaj, te će eventualne naknadne reklamacije po pitanju oštećenja biti otežane iz razloga što će dostavna služba odbiti podmiriti nastalu štetu. 
 
 
 
POVRAT ROBE - PREDOMISLILI STE SE?
Naravno, nema problema.
Robu koju ste kupili na neviđeno (tzv. Internet prodaja) imate pravo u roku 14 dana vratiti i dobiti puni povrat novca umanjen za trošak transporta jer svaki kupac ima pravo na otkaz ugovora sklopljenog na daljinu sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po odsjeku 4, članak 72. koji govori o općim odredbama.
 
Iako većina kupaca nazove telefonom i objasni situaciju, Vaše pravo je poslati Jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.
Nakon što ga ispunite, skenirajte ga (ili fotografirajte najbolje što možete), te  pošaljite na info@zagria.hr
 
Bitno je da nam vratite neotvaran i nekorišten proizvod iz razloga što korišteni proizvod nema jednaku vrijednost poput novog. U slučaju da ste proizvod otpakirali, oštetili ambalažu ili koristili proizvod - umanjili ste mu vrijednost. Kao što je Vama bitno da dobijete novu nekorištenu stvar, tako je i nama bitno da Vam pošaljemo nov i nekorišten proizvod.  Ukoliko ipak dođe do slučaja da ste otpakirali proizvod morate znati da zadržavamo pravo umanjiti iznos po niže prikazanoj tablici - više o tome možete pročitati u članku 77. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača. 
Novac vraćamo u roku 2-3 dana od primitka i pregleda robe -  kod nas nema nepotrebnog odugovlačenja.
 
 
Oštećena sigurnosna naljepnica Umanjenje 10% od ukupne cijene
Oštećena ili poderana ambalaža  Umanjenje 20% od ukupne cijene
Korišten proizvod, odnosno tragovi korištenja (mikroogrebotine i sl.) Umanjenje 30% od ukupne cijene
Nekompletan proizvod, bez ambalaže, oštećen Zadržamo pravo odbiti povrat sredstava

 

 
POVRAT ROBE - UREĐAJ NE ODGOVARA KARAKTERISTIKAMA
Žao nam je, nije nam bila namjera oštetiti Vas - pokušajte se ne uzrujavati jer ćemo učiniti sve i u najkraćem roku da Vas obeštetimo.
Jednom u 1000x dogodi se da pošaljemo proizvod koji  ne odgovara u potpunosti specifikacijama, npr. umjesto crvenih linija, miš ima narančaste.
U tom slučaju možete nas kontaktirati direktno na info@zagria.hr ili nazvati na besplatan broj telefona 0800-0801. 
Možete ispuniti i obrazac za Jednostrani raskid ugovora iako moramo priznati da do sada to nije niti jedan kupac napravio.
Morate znati da ćemo učiniti sve za zadovoljstvo naših kupaca i da ste nam Vi na prvom mjestu.
 
 
 
POVRAT ROBE - UREĐAJ SE POKVARIO
Sve gore od gorega.
Šalimo se.
Kvare se automobili od 50.000EUR, pokvarit će se i SSD disk za 400kn - nemojte se uzrujavati. 
Bitno je da budete upoznati s svojim pravima, što ćemo sada i učiniti.
 
Proizvodi koje prodajemo imaju jamstveni list u skladu su s Hrvatskim zakonima, a trajanje i uvjete jamstva određuje proizvođač.
Uz svaki proizvod nalazi se kratak opis i informacija o trajanju jamstva, te tko je ovlašteni uvoznik i gdje se nalaze ovlašteni servisi.
Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.
 
Proizvod koji vraćate mora imati račun i mora imati jamstveni list. Mnogo puta čujemo isto pitanje - "zašto"? 
Račun je dokaz da ste proizvod kupili kod nas.
Jamstveni list je dokaz da se serijski broj kupljenog uređaja zaista odnosi na taj račun i taj dan kupnje -  vrlo jednostavno.
 
Bitno je da proizvod nema fizičkih oštećenja jer možemo smatrati da niste rukovali u najboljoj namjeri s njime, npr. udubljenja, ogrebotine i slična oštećenja, fleke od kave, vode itd. - ne bi vjerovali čega smo se sve nagledali tokom godina. Nadalje, bitno je da proizvod nije popravljan, otvaran ili servisiran od strane trećih osoba jer se postavlja pitanje njihovog stručnog znanja.
 
Želimo reći da ako je nešto pod garancijom ne upuštajte se u popravke - prijavite nam kvar mailom, telefonom, kako god Vam odgovara. Ukoliko je proizvod pod garancijom organizirat ćemo besplatan transport (to je također Vaše zakonsko pravo!), no naše pravo je naplatiti Vam naknadu za taj transport ukoliko ste ustanovi da se proizvod pokvario radi nekog od gore navedenih razloga - nazovimo ga "nestručnim rukovanjem".
Ako prozvod nije u garanciji - javite se, nemate što za izgubiti. Neke stvari se mogu popraviti, npr. neprekidna napajanja jer se najčešće pokvari baterija, no pronaći kvar na matičnoj ploči koja ima PCB u 7 slojeva... malo je teže i time se ne bavimo. Rado ćemo Vas savjetovati.
 
 
 
 
SERVIS I POPRAVAK UREĐAJA
Neke stvari se nekada ne mogu popraviti, pa morate biti svjesni jednog od mogućih scenarija.
 
- ukoliko se pokvarila npr. grafička kartica i postoji jednak model za zamjenu - nema problema - dobit ćete jednaki novi primjerak, jer je tako odredio davatelj garancije.
- ukoliko se pokvarila npr. grafička kartica i nema iste takve zamjene - čitajte članak ispod ovoga.
- ukoliko se radi i specifičnom proizvodu, npr. notebooku, morate znati da postoji jako puno modela, s jako puno različitih dijelova (prvenstveno matiče ploče razni oblika), te da za njih u 95% slučajeva ne postoji lager u Hrvatskoj, već dolaze iz Njemačke, Kine, Velike Britanije ili Amerike. 
Iz tog razloga  nekada se na popravak mora čekati i po 30-45 dana i to se naziva razumnim rokom jer toliko (nažalost)  traje servisna procedura.
Kako god bilo, ako se nešto ne popravi u "razumnom" roku, prema čl. 426. Zakona o obveznim odnosima imate pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i nanaknadu štete.
 
 
 
POPRAVAK UREĐAJA - ROKOVI
Svi se groze od pomisli odlaska na servis, no trudimo se biti drukčiji, odnosno brži, bolji i dostupniji.
U čemu je stvar?
Kada se pokvari npr. grafička kartica, te iako se  kvar može potvrditi npr. u roku 30 minuta morate znati da u svakom trenutku postoji barem 1 osoba koja je reklamirala prije Vas, te da se taj kvar možda neće potvrditi u roku 30 minuta, nego 15 sati. Na servisu neće biti samo jedna grafička kartica, već i mnoge druge komponente od mnogih drugih korisnika koji također čekaju svoj red. Iako servis uvijek ima posla u nedogled, reklamacije se pregledaju u roku 2-3 dana, no nekada i 5 dana, ovisno o gužvi.
Imajte razumijevanja jer je i serviserima u interesu riješiti što više reklamacija.
 
 
 
ŠTO AKO NEMA ISTOG PROIZVODA ZA ZAMJENU?
Ako nema istog proizvoda za zamjenu imate više mogućnosti: povrat novca, zamjena za neki drugi proizvod uz doplati ili zamjena bez doplate za proizvod istih ili sličnih karakteristika.
 
- povrat novca u punom iznosu obavi se u roku 2-3 dana od Vaše potvrde, bilo telefonom, mailom ili Jednostranim raskidom ugovora. Preferiramo povrat na bankovni račun radi transparentnosti, no morate znati da ukoliko ste kupili nešto na 24 rate s bankovnim kamata - kamate ne možemo vratiti jer ih nismo naplatili mi već  - banka.
Iznos koji ćete dobiti na račun biti će iznos gotovine na dan kupnje proizvoda. Primje radi, ako je nešto za gotovinu koštalo 1000kn, no Vi ste to htjeli platiti na 24 rate, pa su Vam zbog toga naplaćene kamate od strane banke u iznosu od 100kn - mi Vam ne možemo vratiti 1100kn, već 1000kn koliko ste nama i platitli.
- ukoliko se odlučite na zamjenu za nešto drugo npr. pokvario se monitor, a Vi bi sada htjeli tablet - doplatit ćete razliku u cijeni, dobiti novi račun i novu garanciju. Mi ne kompliciramo.
- ukoliko ne želite povrat novca, već drugi takav proizvod istih ili boljih karakteristika (to je također Vaše zakonsko pravo!) možete nam javiti što bi htjeli, a mi ćemo se potruditi da ukoliko se radi o znatno skupljem uređaju novije generacije da ponudimo i nekakav dodatni popust jer nam je svaki kupac jednako vrijedan.
 
 
 
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Da, postoji nešto što se zove upravo tako, a spominje se u Zakonu u obveznim odnosima, od članka 400 do 422.
Članak govori o tome da mi (odnosno trgovac od kojeg ste kupili nekakvu robu) odgovaramo za materijalne nedostatke proizvoda sukladno navedenim člancima Zakona o obveznim odnosima. Također, odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je nekakav  proizvod ili uređaj imao u trenutku prijelaza rizika na Kupca bez obzira da li nam je to bilo poznato.
Sukladno Zakonu o obveznim odnosima odgovaramo i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Iako se ovo čini komplicirano, vrlo jednostavno je objasniti na ovom primjeru: naručili ste WiFi USB stick i očekujete da se s njim možete spojiti i normalno raditi u vlastitoj WiFi mreži, no ispadne da smo Vam svjesno poslali WiFi stick koji ne radi npr. na Siemens ADSL routerima, dok na svim ostalima radi normalno. Kao što smo rekli na početku ovog članka - zakon je dobar - zakon Vas štiti od nepoštenih trgovaca, a nepoštene trgovce odvraća od takvih radnji jer su propisane kazne - rigorozne.
Za detalje je najbolje proučiti sve navedene članke.
 
Da li se Internet trgovina IQ centar bavi takvim "mutnim" poslovima?
Ne, i budite sigurni u to.
Postojimo od 1990-te godine.
 
 
 
INTERNET RJEŠAVANJE SPOROVA
Europska unija pokrenula je 2016-te godine portal koji će brinuti o očuvanju zakonske regulative pod kontrolom u smislu da svi potrošači unutar EU imaju jednaka prava, a Internet trgovina IQ centar će rado sudjelovati u rješavanju eventualnih potroščkih sporova vezanih uz kupnju dobara i usluga.  
 
Članak 14. stavak 1. tog Zakona govori o propisanoj obvezi trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o on-line prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim Internetskim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS (eng. Online Dispute Resolution Platform;  hrv. Platforma za online Rješavanje potrošačkih Sporova), a koja je počela s radom 15. veljače 2016. godine.
 
Zakon Europske Unije br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016., pa ga primjenjuje i WEB trgovina IQ centar.
 
Za pokretanje Platforme za online Rješavanje potrošačkih Sporova molimo kliknite -  ovdje. Platformu za riješavanje sporova mogu koristiti i potrošači i trgovci  iz zemalja članica EU.
 
 
 
EVENTUALNI SPOROVI
Nismo imali ovakvih slučajeva, no morate biti upoznati s svojim pravima. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, te adekvatno zapakiran kako ne bi nastalo oštećenje prilikom slanja), proizvod se može dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Zagria d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.
 
 
 
 
VAŽNI KONTAKTI 
Možete nas kontaktirati direktno na info@zagria.hr
Možete nas nazvati na besplatan broj telefona 0800-0801, radno vrijeme dućana je od 9-18h, od ponedjeljka do petka.
Možete ispuniti i obrazac za Jednostrani raskid ugovora u slučaju krajnjeg nezadovoljstva
 
 
 
Morate znati da ćemo učiniti sve za zadovoljstvo naših kupaca - imajte to uvijek na umu i molimo Vas: nemojte se nepotrebno uzrujavati - ima i bitnijih stvari na svijetu od pogrešno naručene potrošačke elektronike i pokvarenih zvučnika. To su problemi koje ćemo mi riješiti umjesto Vas.
 
 
 
Vaš IQ Centar!
Nubilus Logo