Tvrtka Zagria d.o.o. u potpunosti poštuje zakone propisane u Republici Hrvatskoj te se pri poslovanju pridržava istih.
 
 
 
POVRATI PROIZVODA
 
Zagria d.o.o. uvažava povrat proizvoda kupljenog na neviđeno putem IQ centar Internet trgovine. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, potrebno je učiniti sljedeće korake:
 
- najkasnije 14. dan od primitka proizvoda kontaktirati nas putem e-maila info@zagria.hr ili besplatnog broja telefona 0800-0801 navodeći pritom broj računa ili broj narudžbe
 
- nakon toga o našem trošku organiziramo prikupljanje proizvoda za koji molimo da bude zapakiran u originalnoj i dodatnoj vanjskoj ambalaži kako bi se vratio bez oštećenja koja mogu nastati prilikom transporta
 
- nakon pregleda proizvoda (da li je vraćeno sve što je naručeno, da li je proizvod oštećen, te da li je vraćen ispravan ako je bio korišten) pristupit će se povratu uplaćenog iznosa na isti način na koji je izvršena kupovina.
 
- povrat novca izvršit će se u roku 2 - 3 radna dana od primitka proizvoda, a najkasnije 14. dan od primitka proizvoda.
 
 
 
 
REKLAMACIJE PROIZVODA
 
Ukoliko primjetite kvar na proizvodu za vrijeme trajanja jamstva, kontaktirajte nas putem e-maila servis@zagria.hr ili besplatnog broja telefona 0800-0801. 
 
- prilikom prijave reklamacije molimo Vas da pripremite broj računa i/ili serijski broj proizvoda kako bi se mogao otvoriti servisni radni nalog. 
 
- proizvod je potrebno zapakirati na način da osim prijavljenog ne bi nastao i neki drugi kvar kojega radi oštećenja uzrokovanog mehaničkim putem koji nećemo moći priznati pod jamstvene uvjete koje je propisao proizvođač, a koji se nalaze popisani na Jamstvenom listu isporučenom uz proizvod.
 
- za prikupljanje proizvoda koristimo dostavnu službu Overseas Express, a pošiljke se preuzimaju uglavnom u roku od 24 - 48 sati od prijave.
 
- po završetku dijagnostike kontaktirat ćemo Vas i informirati da li je:
  - proizvod uspješno popravljen u jamstvenom roku,
  - proizvod će biti zamjenjen drugim radi nemogućnosti popravka,
  - proizvod nije moguće popraviti pa nudimo zamjenu za drugi,
  - proizvod nije moguće popraviti i ne postoji drugi za zamjenu te se uplaćena sredstva vraćaju u cijelosti.
 
Nakon Vašeg usmenog ili pismenog očitovanja, postupit će se prema jednoj od četiri gore navedene opcije, poštujući pritom zakone Republike Hrvatske. 
 
 
REKLAMACIJE DOSTAVNOJ SLUŽBI
 
U slučaju da je pošiljka vidno oštećena, možete primitak iste odbiti te će Vam se u najkraćem mogućem roku poslati nova.
 
U slučaju da ste preuzeli oštećenu pošiljku, odnosno ukoliko ste tek nakon otvaranja ustanovili kako je vanjsko oštećenje utjecalo na ispravnost proizvoda, isto je potrebno fotografirati i sačuvati ambalažu te nas bez odgode kontaktirati putem info@zagria.hr ili besplatnog telefona 0800-0801 kako bi IQ centar WEB trgovina poduzela odgovarajuće korake vezane uz reklamaciju dostavnoj službi.
 
 
 
PRIGOVORI
 
Prigovor na uslugu ili primljeni proizvod možete upututi na e-mail  prigovori@zagria.hr, a mi ćemo Vam odgovoriti u roku 1-3 dana, a najkasnije 14 dana od zaprimanja.
 
Molimo da se prilikom pisanja Prigovora referirate na broj narudžbe, računa ili naslova e-maila.
 
 
 
Vaš IQ centar