Dostavu vršimo putem Overseas Expressa (www.overseas.hr, besplatan broj telefona 0800-33-66-33), bez obzira na veličinu i masu pošiljke. Paketne pošiljke dostavljaju se uglavnom u roku od 48 sati od izrade računa. Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dostavi na otoke rok isporuke može biti i dulji (v. raspored vožnje Overseas Expressa)
 
 
CIJENA DOSTAVE  
 
Paketne pošilke (računala, monitori, pisači i sl.), dostavljaju se uz naknadu od 25kn s PDV-om, a paletne (serverski ormari, fotokopirni uređaji) od 150 - 300kn s PDV-om ovisno o masi i volumenu.
Usluga transporta nalazi se na računu kao izdvojena stavka.
 
 
 
DOSTAVA U VLASTITOM ARANŽMANU
 
Kupac može dostavu organizirati i u vlastitom aranžmanu putem bilo koje dostavne službe, pri čemu mora pripremiti sljedeće podatke: 
- ime i prezime
- adresa za dostavu
- kontakt broj telefona (v. Izjava o privatnosti - GDPR)
- veličina i masa paketa (podatak o istima može se dobiti kod nas).
 
 
 
PRAĆENJE POŠILJKE 
 
Svaka pošilka ima svoj broj te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija. Ukoliko dostava kasni, kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.
 
 
 
DOLAZAK POŠILJKE 
 
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
 
- kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje,
- ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti  oštećen,
- odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća IQ centru, uz napomenu da ista sadrži nedostatak,
- više o postupku reklamacija na: Reklamacije, povrati i prigovori.
 
 
 
PREUZIMANJE POŠILJKE
 
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke, dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju;  ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o nepreuzimanju odnosno vraćanju pošiljke.
 
 
Vaš IQ centar