Kategorije

Proizvođači

FAQ - Česta pitanja

Jeste li samo WEB shop ili se artikl može kupiti i u dućanu?

IQ centar je normalna trgovina informatičkom opremom s lagerom identičnim onom koji je vidljiv na WEB stranici. Ako želite 50 komada notebooka, mi ih imamo. Ako želite 500 tinti - mi ih imamo. Bitno je gledati stanje, dakle da na stranici piše kako je artikl dostupan.

Cijene na WEB stranici i u dućanu

Jesu li cijene na WEB stranici jednake kao u Vašem dućanu?

Da, cijene na WEB stranici su iste kao i u dućanu. Ako je neki proizvod na akciji rezervirajte ga putem WEB shopa ili nazovite u dućan da ga prodavači rezerviraju. U protivnome, može se dogoditi da je akcija prekinuta ili da je završila, te da cijena koju ste vidjeli npr. jučer, ne bude ista kao danas.

Da li mogu platiti bankovnom karticom?

Da, primamo kartice.


Maestro, MasterCard, Visa, Diners, American Express. Ovisno o obliku plaćanja, varira i popust koji možete ostvariti.

Kako plaćam preko Interneta kreditnom karticom?

Stavite artikle u košaricu, pa kliknite "Košarica > Blagajna". Slijedite uputstva oko registracije, te odaberite opciju dostave (25kn) ako želite da dostavimo paket. 

Kada dođete do ekrana gdje birate oblik plaćanja - odaberite opciju T-Com PayWay. Ako je autorizacija prošla, dobiti ćemo email obavijest, a Vas e-mailom obavijestiti o uspješnoj transakciji. 

Jesu li količine pored artikala točne?

Da, količine su točne, a stanje skladišta se mijenja sa svakom slijedećom narudžbom.

Plaćam gotovinom, mogu li ostvariti dodatni popust?

Cijene prikazane zelenom bojom na WEB stranici iskazane su s 12% rabata za plaćanje gotovinom, Maestro karticom i za direktnu uplatu na žiro račun.

Kako mogu sam rezervirati robu?

Registrirajte se na WEB dućanu, stavite artikle u košaricu i završite narudžbu. Roba će biti rezervirana slijedeća 2 dana.

Samo je jedan artikl na cjeniku, kako da ga hitno rezerviram?

Nazovite nas telefonom ili pošaljite email ako nemate otvoren korisnički račun.

Šaljete li robu pouzećem?

Robu ne šaljemo pouzećem.

Kako šaljete robu ako ne mogu osobno preuzeti?

Sve informacije u vezi dostave pogledajte ovdje.

Zamjenske tinte & toneri - garancija

Na zamjenske tonere i tinte koje ste kupili kod nas imate garanciju u smislu neispravnog ispisa;  ako se dogodi neispravan ispis - zamjenit ćemo tintu / toner drugim ili dati povrat novca.

 

Važno #1: korištenjem zamjenskih tinti gubite garanciju na pisač, no mnogi su voljni riskirati zbog velikih razlika u cijeni, primjera radi - 4 originalne tinte koštaju 400kn, a 5 zamjenskih tinti košta 50kn.

Važno #2: u slučaju da tinte koje smo Vam prodavali pokvare pisač koji je kupljen kod nas - IQ centar će snositi  trošak popravka uređaja. Za dokaz je potrebno priložiti broj ispisanih stranica, te račune za kupljene tinte u našem dućanu.

 

Nubilus Logo